Автор Тема: Товари залишаються в вікні касира  (Прочитано 518 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 7098
  • Репутация: 1156
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #15 : Февраль 26, 2021, 10:14:46 »
Так товар пропадає, а на другий день знову зявляється.
В тому й проблема що документ не зберігається в архіві =)

1. Покажіть знімок екрану документу Вікно касиру, тільки ВСЬОГО робочого столу, щоб було видно текучу дату на компьютері.
2. Покажіть знімок текучої дати на компьютері.
3. Покажіть знімок архіву, де нема документу.
4. Якусь помилку видає від самого старту програми? Тому що, якщо є помилка, ви не повинні далі її ігнорувати і працювати далі, після любої першої помилки ви маєте ОБОВЬЯЗКОВО перезайти в програму.
5. Який антивірус?
6. Яка версия програми?

Smayle

  • Младший Пользователь
  • **
  • Сообщений: 21
  • Репутация: 0
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #16 : Февраль 26, 2021, 10:27:06 »
Ніяких помилок при запуску не показує, антивірусу немає
Версія программи 7.33

Smayle

  • Младший Пользователь
  • **
  • Сообщений: 21
  • Репутация: 0
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #17 : Февраль 26, 2021, 10:32:13 »
Ніяких помилок при запуску не показує, антивірусу немає
Версія программи 7.33
X звіт 24 числа, коли первий раз сталася помилка

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 7098
  • Репутация: 1156
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #18 : Февраль 26, 2021, 10:42:34 »
Щось все не те показуєте, на знімку 444444444.PNG можна тільки догадуватись що то за табличка, звіт за день не потрібен. Зробіть оплату документу, покажіть знімок після оплати, чи пропали товари і знімок архіву документів Вікна касира після. Всі знімки робіть повний робочий стіл, щоб було видно активні фірми, час і т.д.

Антивірус є майже завжди, якщо це Windows 10 там вбудований.
« Последнее редактирование: Февраль 26, 2021, 10:45:10 от admin »

Smayle

  • Младший Пользователь
  • **
  • Сообщений: 21
  • Репутация: 0
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #19 : Февраль 26, 2021, 10:52:38 »
Вчора теж саме робив, після оплати чек зявився в архіві, а сьогодні зник   ??? ??? ??? ???

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 7098
  • Репутация: 1156
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #20 : Февраль 26, 2021, 11:07:02 »
Вчора теж саме робив, після оплати чек зявився в архіві, а сьогодні зник   ??? ??? ??? ???

Зараз у вас все добре,  документ зберігся, список товару зник. Але на знімку видно що документ дійсно був набраний 24.02. Давайте дочекаємось завтра :)

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 7098
  • Репутация: 1156
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #21 : Февраль 26, 2021, 11:19:03 »
А ви знаєте що можете переключатись між додатковими касами (наприклад коли треба обслужити іншого клієнта, поки перший щось ще захотів докупити). Зараз у вас включена "Общая", якщо раніше ви набрали документ в цій касі, а потім переключились на іншу і працювали там, то той документ що набрали в "Общая" так і залишився, ви ж його не закрили. Можливо зараз тільки переключились. Файл у додатку.

Smayle

  • Младший Пользователь
  • **
  • Сообщений: 21
  • Репутация: 0
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #22 : Февраль 26, 2021, 11:24:17 »
Добре,дякую.

IOS1984

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 1
  • Репутация: 0
Re: Товари залишаються в вікні касира
« Ответ #23 : Апрель 06, 2021, 07:14:56 »
Доброго дня! Та ж проблема і у мене. Сьогодні продаєш, а на завтра знову з'являється у вікні касира. На складі кількість зменшується, а чеків і проводок немає. Допомагає тільки якщо вручну через кількість в 0 видалити з вікна касира