Автор Тема: Кілька питань по укрСкладу, на котрі не знайшов відповіді  (Прочитано 556 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

HumanKM

  • Младший Пользователь
  • **
  • Сообщений: 28
  • Репутация: 1
1. Магазин. Є склад і три торгові відділи. В програму товар вносимо відповідно як на 4 склади. Номенклатуру синхронізував, товар з основного складу переміщаємо в один з трьох відділів торгового залу. Потрібно зробити наступне: закріпити кожне робоче місце магазину за своїм відділом (складом). Тобто комп"ютер який являється касою №1 продає товари з складу ковбаси/мясо. Каса № 2 і 3 продають товари зі складу алкоголь. Каси №4, 5, 6, 7 продають товари з Загального складу. Магазин цілодобовий. Працює три зміни. Касири не закріплені за відділами і працюють по колу. В касирів бейдж з штрихкодом, по якому вони переключають на себе робоче місце. Я можу в правах закріпити склад за касиром, а не за касою. А касир має працювати під своїм ім"ям на любій касі. То ж як закріпити склади за касами на котрих міг би працювати любий касир? У власника так було на 1С і вони наполягають саме на такому варіанті роботи.

2. Чергове питання по інвентаризації:
   а) поправте якщо я помиляюся - інвентаризацію основного складу (той в якому не ведуться продажі через касове вікно) ми робимо згідно інструкції в допомозі програми, формування профодки кас нам не потрібно.
   б) маємо ще три склади з котрих товар відпускається через вікно касира. Магазин цілодобовий, тому інвента робиться погрупно на робочому магазині, робимо або стоп продаж товару з інвенти, або додаємо кількість продаж що була в процесі інвенти. Головне питання - чи є обов"язковою проводка кас перед інвентою? чи акт зробиться і просто по врахуванню продажів з вікна касира? Бо формування проводок в робочому процесі є дуже не зручною процедурою (треба зупиняти продажі на всіх касах на момент проводки). Таких незручностей немає ні в 1С ні в Скарб (програми якими також користуємося).

3. В магазині три зміни на 7 кас. А це 21 касир. Коли прописую права на одного касира, а потім копіюю його, то права на документи приходиться проставляти вручну заново. Чи можна надублювати пару десятків касирів з ідентичними правами, і потім лише надати їм імена і паролі?

Дуже дякую наперед за відповіді. Дуже прошу надати відповіді на протязі понеділка, так як у вівторок зранку треба вже все запускати.

Lion13

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 1
  • Репутация: 0
Доброго дня. Перейшли на 7 версію, й не можу відключити нарахування ПДВ. Виходить тільки під кожну накладну, через вкладку загальне можу прибрати! Не можна десь відключити нарахування ПДВ , щоб не тикатись постійно?

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 6967
  • Репутация: 1135
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Доброго дня. Перейшли на 7 версію, й не можу відключити нарахування ПДВ. Виходить тільки під кожну накладну, через вкладку загальне можу прибрати! Не можна десь відключити нарахування ПДВ , щоб не тикатись постійно?

https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,4716.msg27332.html#msg27332