Вітаю всіх.
Із оновленням на версію 7.85, без змін на 7.85.1 у нас 'висить' вікно касира, вхід у нього і будь яка операція у ньому (дисконт, перехід у вибір оплати, сама оплата, видача чеку). Сама програма працює, не у вікні касира, працює добре, проблеми почалися із версії 7.85.
При чому на іншому магазині, 'висить' коли заходиш у вікно касира, але операції по ньому проводить нормально.
Програма на одному сервері, тому дуже дивно.
До комп'ютерів і серверу питань бути не може по функціоналу.
Додаю відео роботи на ютубі. Касири дуже скаржаться, особливо коли клієнт поспішає, або декілька клієнтів в магазині.
Дякую
Якщо я не помиляюсь, при відкритті вікна касира Укрсклад перевіряє з'єднання з РРО/Прро. У мене було подібне коли підключення було через Wi-Fi, прокинув проводом інтернет і проблеми більше такої не було.
Ви можете тимчасово виключити Рро/Прро в налаштуваннях Укрскладу і перевірити, якщо швидко зайде у Вікно касира то проблема більш всього що у поганому інтернет зв'язку.
Дякую за пораду, дійсно якось зв'язано з ПРРО, хоча в попередній версії працювало все без проблем(( Інтернет/WiFi стабільний і хороший, швидкості з головою має вистачати, нам важко кинути провід до каси, але будемо думати(( може бути зв'язано з роутером, є смисл пробувати замінити?
тут скоріш за все методом проб та помилок.
не можна виключати що вина в провайдері, і показник швидкості інтернету тут не до чого.
Якщо у Вас чекбокс, напишіть мені. Я протестую Ваше з"єднання, або фахівець з чекбокса. З"єднання саме з чекбоксом.
В параметрах програми вимкніть пРРО і зайдіть у Вікно касира як на першому відео. Якщо заходить норм, то проблема з Інтернетом, дуже поганий зв'язок від вас до вашого пРРО. У вас навіть POS зв'язок довго робить. ІМХО проблема з інетом. Якщо ще увімкнено "Перевіряти з'єднання з пРРО" в Параметрах програми, то буде ще повільніше припоганому Інеті, бо це буде УкрСклад робити перед кожною дією з РРО.
На жаль, питання актуальне. Коли вимкнути ПРРО дійсно проблема зникає. Працюємо через Вчасно, пробував з 3-ма різними провайдерами у різних частинах міста, кидав провід напряму через ethernet, нічого не змінюється, підвисання Вікна касира не зникає.
Питання, ще актуальне?? Сервер віртуальний судячи з ІР. Я б почав дивитися в бік канала звязку сервер-вчасно каса. Може змінилася маршрутизація у власника сервера, та антивірсуника на сервері, може він починає перевіряти Device Manager. Ну, що проблема на сервері, так як все працює по РДП це 100%
Цитата: Орест від Січень 11, 2024, 19:12:26На жаль, питання актуальне. Коли вимкнути ПРРО дійсно проблема зникає. Працюємо через Вчасно, пробував з 3-ма різними провайдерами у різних частинах міста, кидав провід напряму через ethernet, нічого не змінюється, підвисання Вікна касира не зникає.
А як ви міняли провайдера, якщо пишете, що сервер у Вас давно? Чи я помиляюся і сервер у Вас не віртуальний?
UDP. Всетаки DeltaHost - VPS. Міняйте не провайдерів по місцю, а шукайте проблему на сервері(95% налаштування серверу, 5% що канал звязку до вчесно)
Цитата: admin від Січень 05, 2024, 13:52:28В параметрах програми вимкніть пРРО і зайдіть у Вікно касира як на першому відео. Якщо заходить норм, то проблема з Інтернетом, дуже поганий зв'язок від вас до вашого пРРО. У вас навіть POS зв'язок довго робить. ІМХО проблема з інетом. Якщо ще увімкнено "Перевіряти з'єднання з пРРО" в Параметрах програми, то буде ще повільніше припоганому Інеті, бо це буде УкрСклад робити перед кожною дією з РРО.
А де знайти параметр "Перевіряти з'єднання з пРРО" в Параметрах програми?
Цитата: IVAN10 від Березень 23, 2024, 11:52:00А де знайти параметр "Перевіряти з'єднання з пРРО" в Параметрах програми?
Меню Опції : Параметри : Фіскальний друк.
Цитата: admin від Березень 27, 2024, 11:06:55Меню Опції : Параметри : Фіскальний друк.
Нажаль у мене така опція відсутня...
Яке у вас ПРРО і версія програми укрсклад?
ПРРО Вчасно каса, версія УкрСклад 7.87.1 Про +