Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: Figa від Червень 10, 2009, 14:44:41

Назва: Помилка таблиці
Відправлено: Figa від Червень 10, 2009, 14:44:41
Недавно почала вискакувати полка :
Cannot create file [путь к каталогу с клиентськой частю]\grids.ini

Вискакує вана коли намагаєшся вибрати клієнта з довідника контрагентів при виписці любого документу де потрібно це робити.
Після цієї помилки у мене у всіх таблицях (архіви документів) злітають колонки, а точніше кажучи стають по-дефолту. Що саме цікаве, так це те, що помилка вискакує не завжди.
Допоможіть, а то вже достало кожного разу поправляти розміри колонок, та й всі мені не потрібні.
Назва: Re: Помилка таблиці
Відправлено: admin від Червень 10, 2009, 14:52:26
1. У Вас Windows Vista?
2. В какой папке установлена программа?
Назва: Re: Помилка таблиці
Відправлено: Figa від Червень 10, 2009, 17:30:43
1. нет, у меня ХР Pro SP3
2. d:\spectrstoreskald\ukrskladc

P.S. для доп информацыи сервер в d:\spectrstoreskald\ukrsklads
Назва: Re: Помилка таблиці
Відправлено: admin від Червень 10, 2009, 17:34:09
Явные проблемы с правами доступа к этому файлу, возможно антивирус блокирует. Удалите файл grids.ini и переустановите клиент повторно, можете старый grids.ini сохранить. Этот файл хранит настройки табличек в программе (размеры колонок, видимость и т.д.).
Назва: Re: Помилка таблиці
Відправлено: Figa від Червень 11, 2009, 11:48:22
Видалив. Всі таблиці перетворились вжах. Переінсталював клієнт. Створився новий grids.ini.
....проблема не зникла. помилка все одно вискаку.
Антивірус перевірив, файл не блокує. Доступ адміністратора.
Назва: Re: Помилка таблиці
Відправлено: admin від Червень 11, 2009, 12:24:59
Цитата: Figa від Червень 11, 2009, 11:48:22
Видалив. Всі таблиці перетворились вжах. Переінсталював клієнт.

Я вам не говорил запускать программу после удаления :) Удалите и сразу переустановите, потом запускайте. Проверьте права на этот фай и на эту папку, дайте такие права чтобы даже обычный пользователь имел доступ. Попробуйте вообще поработать с отключенным антивирусом, также проверьте любые другие программы которые контролируют/проверяют запись на диск.