Інструкцію читав, не розумію, створив тему для запитань у профі, інакше я не осилю це усе.
Укрсклад про встановив, три програми у кожному магазині для ведення обліку по кожній точці окремо, ліцензію укрсклад скоро оплачу якщо зрозумію як запустити у роботу в інтеграції з чекбоксом іншого поки не дано. У телеграм чекбоксу кажуть що створити акаунт чекбоксу, завести підприємтство, торгові точки, каси та касирів. Чекбокс касу та чекбокс підпис не потрібно встановлювати на комьютер, вистачить завантажити підпис у бекофіс. Чи це так і що тоді виконуватиме функцію чекбокс каси, відкривати зміну та закривати, вносити готівку та видачу? Робочі зміни та як касирам дати доступ, може відео десь є?
Цитата: Рома від Січень 08, 2022, 19:35:56
Інструкцію читав, не розумію, створив тему для запитань у профі, інакше я не осилю це усе.
Укрсклад про встановив, три програми у кожному магазині для ведення обліку по кожній точці окремо, ліцензію укрсклад скоро оплачу якщо зрозумію як запустити у роботу в інтеграції з чекбоксом іншого поки не дано. У телеграм чекбоксу кажуть що створити акаунт чекбоксу, завести підприємтство, торгові точки, каси та касирів. Чекбокс касу та чекбокс підпис не потрібно встановлювати на комьютер, вистачить завантажити підпис у бекофіс. Чи це так і що тоді виконуватиме функцію чекбокс каси, відкривати зміну та закривати, вносити готівку та видачу? Робочі зміни та як касирам дати доступ, може відео десь є?
1. Реєстрація і налаштування в Чекбокс:
1.1 Реєструєтесь в чекбокс:
1.2 реєструєте торгові точки
1.3 реєструєте каси
1.4 реєструєте касирів (тут одного можна підписати своїм основним ЕЦП, а на інших - або створити додаткові ЕЦП, або взяти ЕЦП самих продавців) ключі можна підгрузити в хмару чекбокс
2. Налаштування Укрсклад:
2.1 створюєте кількість користувачів в Укрсклад щоб кожному можна було присвоїти касира з Чекбокс
2.2 В налаштуваннях - фіскальний друк, вносите по черзі логін і пароль касира з чекбокс і ключ каси з чекбокс (під кожного створеного користувача Укрсклад прив'язуєте свого касира і касу з Чекбокс)
2.3 натискаєте тест роботи ФР і він заповнює податкові ставки
3. Відкриття/закриття зміни... це все робиться у вікні касира в Укрсклад
Дуже дякую, дійсно важко коли цим ніколи не займався. :'(
Цитата2.1 створюєте кількість користувачів в Укрсклад щоб кожному можна було присвоїти касира з Чекбокс
це у якому пункті укрскладу? я гляну що там потрібно прописувати по користувачах.
Цитата: Рома від Січень 08, 2022, 21:09:30
Дуже дякую, дійсно важко коли цим ніколи не займався. :'(
Цитата2.1 створюєте кількість користувачів в Укрсклад щоб кожному можна було присвоїти касира з Чекбокс
це у якому пункті укрскладу? я гляну що там потрібно прописувати по користувачах.
опції - права користувачів. Тільки в довіднику клієнтів в пункті співробітники створіть співробітників, щоб в правах користувачів потім теж їх прив'язати
якщо потрібно налаштувати - можу допомогти, займаюсь налаштуванням укрсклад і чекбокс. 097-873-59-01
Дякую брате за допомогу, скорш за усе наберу після свят, коли вже запускатиму прро до податкової, наразі хочу встановити укрсклади на точки і почати формувати каталог товарів а їх тисячі дрібноти. Тому з фіскалізацією не спішу, є надія ще на 25 січня хоча дуже примарна. Питання, я десь чув що кожна точка укрсклад має реєструватись на іншу електронку, чи так воно є? бо фоп один і пошта звісно одна.
І ще одне, ось скрін наприклад поіменно внесу продавців, адмін це хазяйка магазинів тому у кожному укрсккладі вона як адмін але каса видає помилку що не заповнені дані та права. Ну права якось виставлю а от які тут графи обовязкові для заповнення аби укрсклад працював з касою та чекбоксом? Навіть чекбокс не вимагає номер паспорту та домашню адресу, телефон, iban вид цивільно правового договру, веб сторінки, тип ціни, дисконтна картка, укрсклад потребує це усе заповнити? :o Проблема що нема зразку і от сиджу та думаю що тут вписувати.
Рома, в этой таблице самое главное что вам надо - ФИО, остальное заполняете по желанию.
Лицензия Укрсклада дается на каждый компьютер, а почту при этом можете использовать одну.
Вы ещё только в начале этого сложного (по началу) и не понятного (местами) пути.
Дякую Valerikkon, чому всякий раз захожу під адміном, як вийти з адміна і зайти з касира, де логін та пароль касира встановити та призначити вибір при вході?
А якщо я використовую тестового касира і касу, Укрсклад пройде тест роботи фіскального реєстратора? (мені пише не вірний логін, пароль, ключ ліцензії-у мене вибрано "Всі користувачі"
Рома, опции - права кассира, создаёте кассира, даёте ему права, пароль,
перед этом создайте пользователя в сотрудниках , в правах кассира понадобится.
Да и потом при настройках POS.
Robson, не нужно создавать тестовых кассиров, Ключ лицензии чекбокс привязан к конкретному продавцу.
Проверить работоспособность системы можете на тестовом сайте чекбокса.
Там все также, только не отправляет чеки в налоговую.
Можно ещё создать тестовый товар, стоимостью 1 коп и проверять как всё это работает.
Цитатапроверить работоспособность системы можете на тестовом сайте чекбокса.
якщо УСклад програма ще не ліцензована, ключ не куплений, драйвер не встановлено то з чекбоксом інтеграції поки не буде для тестової перевірки?
Цитата: Рома від Січень 09, 2022, 18:56:32
Цитатапроверить работоспособность системы можете на тестовом сайте чекбокса.
якщо УСклад програма ще не ліцензована, ключ не куплений, драйвер не встановлено то з чекбоксом інтеграції поки не буде для тестової перевірки?
Буде. В демо-версії повний функціонал на 45 днів включно з РРО.
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
Цитата: admin від Січень 10, 2022, 11:44:32
Буде. В демо-версії повний функціонал на 45 днів включно з РРО.
Не знаю, не знаю, у меня демо режим не активировался, хотя я ввел все тестовые ключи чекбокса правильно.
Всё равно просит про лицензию.
Может я просто с домашнего компа где стоит не активированная версия ?
Или это только планируется.
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
Он же вам русским языком пишет, что не нравится ему пароль или логин, которые вы ввели.
Проверьте регистр и язык.
Еще могу посоветовать привязать кассира к любой его дисконтной карте в любом другом магазине ( ну если своих ещё нет).
В окне кассира прочитали сканером карточку и ... вуаля - кассир активировался.
Правда в окно кассира ещё зайти надо ... - дерзайте.
Пароль і логін касира скопіював з чекбокс. Ліцензію каси також.
Подскадите, пмогите :(
При настройке чекбокса с укрскладом, указываю правильно Логин и пароль кассира и лицензию кассы. Но программа при тестовой печати, настойчиво утверждает, что логин и пароль неправильный. Хотя ставки налогов успешно получены.
Подскажите. Где копать....
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
При чем тут чекбокс, если он вас в Укрсклад не пускает ?
Выражайте свои мысли понятнее, на каком этапе не пускает ?
Куда не пускает?
В чекбоксе еще есть ключ лицензии.
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 16:53:50
Подскадите, пмогите :(
При настройке чекбокса с укрскладом, указываю правильно Логин и пароль кассира и лицензию кассы. Но программа при тестовой печати, настойчиво утверждает, что логин и пароль неправильный. Хотя ставки налогов успешно получены.
Подскажите. Где копать....
Скоріш щось наплутали в "Індивідуальне налаштування даних пРРО (логін, пароль, ключ) для користувача". Наприклад налаштували для одного користувача індивідуальні логін і пароль, а пробуєте з'єднатись іншими даними. Перевірте, для якого ви користувача ввели Індивідуальне налаштування і під яким зайшли в програму. Якщо ви налаштували індивідуальні налаштування для окремого користувача, якщо заходите в програму під цим користувачем, можете зробити X-звіт у Вікні касира або Видатковій?
Цитата: admin від Січень 10, 2022, 16:55:43
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 16:53:50
Подскадите, пмогите :(
При настройке чекбокса с укрскладом, указываю правильно Логин и пароль кассира и лицензию кассы. Но программа при тестовой печати, настойчиво утверждает, что логин и пароль неправильный. Хотя ставки налогов успешно получены.
Подскажите. Где копать....
Скоріш щось наплутали в "Індивідуальне налаштування даних пРРО (логін, пароль, ключ) для користувача". Наприклад налаштували для одного користувача індивідуальні логін і пароль, а пробуєте з'єднатись іншими даними. Перевірте, для якого ви користувача ввели Індивідуальне налаштування і під яким зайшли в програму. Якщо ви налаштували індивідуальні налаштування для окремого користувача, якщо заходите в програму під цим користувачем, можете зробити X-звіт у Вікні касира або Видатковій?
При входе в окно кассира: неверный логин или пароль. Программа не смогла подключиться к ваше муфискальному регистратору...
У меня один кассир, одна касса. Все данные ввожу в укрсклад точно как в чекбоксе. И все равно ошибка логина или пароля.
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 17:08:43
У меня один кассир, одна касса. Все данные ввожу в укрсклад точно как в чекбоксе. И все равно ошибка логина или пароля.
Проверяйте правильность ввода, может чего не замечаете, лучше скопировать и вставить, так надежнее.
Посмотрите настройки Фискальная печать, нужно выбрать конкретного пользователя( все пользователи не подходит).
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 17:08:43
У меня один кассир, одна касса. Все данные ввожу в укрсклад точно как в чекбоксе. И все равно ошибка логина или пароля.
Ви в налаштуваннях фіскального друку прив'язали чекбокс до якогось конкретного користувача, а пробуєте тест з'єднання з іншого користувача ))
:-*Очень похожая история. Из страха, что что-то пойдет не так, не обновляла до версии 7,55. Все настроила, все уже работало. Фискализация проходила, чеки тоже одолела, все печатало. Успокоилась. Вчера отважилась обновиться до версии 7.55. Обновилась. С утра звонки со всех точек. окно кассира ругается: не верный логин и пароль. Как ошпаренная дернула по всем точкам. Результат - за день ни одно окно не заработало. Что делать, ума не приложу. Все настройки перепроверила лично. Все логины и пароли скопированы со специально созданного файла, чтоб ничего не потерять и не перепутать. Что делать - ума не приложу.
Перед обновлением делали бек-ап базы ?
Перехід на нову версію БД Firebird 3.0.8 (після поновлення бажано зробити цикл Перевірка бази -> Резервування -> Відновлення).
Да, базу я сохраняла. Хотя переход был с 7.53 на 7.55 Это близкие версии. Не думала, что проблемы возникнут.
Хто підкаже, якщо укрсклад не працює оффлайн з касою чекбокс то як відбувається коли оффлайн настав то чи сервер податкової не працює чи чекбокс підвіс, чеки оффлайн можна видавати а потім після періоду в 36 годин чи 2000 чеків можна видавати оффлайн а потім вони підуть автоматом у податкову? Якщо ні а з чекбоксом часто проблеми з касою та серверами то як бути? У бекофісі чекбокса там чеки висять, збираються а потім їх або вручну службою підтримки проводять чи при онлайн вони самі чешуть у податкову. Як укрсклад з цим вирішує питання коли проблеми з інтернетом чи серверами? Чи з цим тут проблем нема і все автоматизовано?
На сайте чекбокса.
Сервери ДПС тимчасово не працюють.
1. Поточні клієнти Checkbox - все в порядку, на вашу роботу це не впливає, спокійно продовжуйте працювати в офлайн-режимі (в межах 2000 чеків)
2. Нові клієнти Checkbox (тільки реєструєтесь або вперше починаєте працювати з касою) - на жаль, необхідно зачекати відновлення роботи серверів ДПС. Орієнтовні терміни відновлення – 17:00
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
В мене таке писало, допоки не заповнив поля авторизаційних даних Чекбокс для "Всі користувачі".
Є ще деякі баги. Пишу вже розробнику.
Цитата: user4567 від Січень 11, 2022, 01:21:26
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
В мене таке писало, допоки не заповнив поля авторизаційних даних Чекбокс для "Всі користувачі".
Є ще деякі баги. Пишу вже розробнику.
Укрсклад буде видавати помилку і тоді не продавати взагалі через укрсклад у таких випадках? як воно вірно?
Цитата: molotokk від Січень 10, 2022, 17:30:46
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 17:08:43
У меня один кассир, одна касса. Все данные ввожу в укрсклад точно как в чекбоксе. И все равно ошибка логина или пароля.
Ви в налаштуваннях фіскального друку прив'язали чекбокс до якогось конкретного користувача, а пробуєте тест з'єднання з іншого користувача ))
Пользователь один, как в чекбоксе так и в Укрскладе. Все данные вставлял копируя. Ошибки при вводе быть не может. И все равно ошибка логина или пароля. Но ключ лицензии кассы считывает. Если изменяешь, то выдает дополнительно ошибку о неправильности лицензии кассы. Проблема только в логине и пароле...
Цитата: osmose від Січень 11, 2022, 08:48:05
Цитата: molotokk від Січень 10, 2022, 17:30:46
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 17:08:43
У меня один кассир, одна касса. Все данные ввожу в укрсклад точно как в чекбоксе. И все равно ошибка логина или пароля.
Ви в налаштуваннях фіскального друку прив'язали чекбокс до якогось конкретного користувача, а пробуєте тест з'єднання з іншого користувача ))
Пользователь один, как в чекбоксе так и в Укрскладе. Все данные вставлял копируя. Ошибки при вводе быть не может. И все равно ошибка логина или пароля. Но ключ лицензии кассы считывает. Если изменяешь, то выдает дополнительно ошибку о неправильности лицензии кассы. Проблема только в логине и пароле...
а ви пароль касира вводили той що придумали самі при реєстрації касира в чекбокс, чи пінкод? бо потрібно той, що придумали самі
Чи потрібно встановлювати Чекбокс.Каса ? Там також можна вводити дані
Не вперше ставлю таке питання:
Чи зміг хтось по нормальному вивести на друк чек від чекбокса на 57мм касову стрічку? Щоб чек мав нормальний читабельний вигляд.
Якщо такі люди є - розпишіть попунктно, як Вам це вдалося? Бо в мене з чекбоксовським чеком біда, друкую укрскладовський
Цитата: HumanKM від Січень 11, 2022, 10:03:42
Не вперше ставлю таке питання:
Чи зміг хтось по нормальному вивести на друк чек від чекбокса на 57мм касову стрічку? Щоб чек мав нормальний читабельний вигляд.
Якщо такі люди є - розпишіть попунктно, як Вам це вдалося? Бо в мене з чекбоксовським чеком біда, друкую укрскладовський
Відповідь дав в цьому повідомленні https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5259.msg31826.html#msg31826.
Потрібно зменшити розмір шрифту для невидимого поля в шаблоні Фіскального чека. Перевірено на Х-звіті від чекбокса.
А от навіщо друкувати чеки від чекбокса — не розумію. Достатньо налаштувати свій формат стандартного чека і
там буде qr-код для перевірки та вся інша фіскальна інформація. За наведеною мною ссилкою розписав як це робиться.
В такому разі чек буде компактним (економія паперу), чітким (бо при друці чеків чекбокса в графічному режимі вони тусклі виходять), унікальним. Ловіть шаблон чеку нашої фірми для принтера 58 мм, поля 4мм.
Цитата: user4567 від Січень 11, 2022, 10:24:10
Цитата: HumanKM від Січень 11, 2022, 10:03:42
Не вперше ставлю таке питання:
Чи зміг хтось по нормальному вивести на друк чек від чекбокса на 57мм касову стрічку? Щоб чек мав нормальний читабельний вигляд.
Якщо такі люди є - розпишіть попунктно, як Вам це вдалося? Бо в мене з чекбоксовським чеком біда, друкую укрскладовський
Відповідь дав в цьому повідомленні https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5259.msg31826.html#msg31826.
Потрібно зменшити розмір шрифту для невидимого поля в шаблоні Фіскального чека. Перевірено на Х-звіті від чекбокса.
А от навіщо друкувати чеки від чекбокса — не розумію. Достатньо налаштувати свій формат стандартного чека і там буде qr-код для перевірки та вся інша фіскальна інформація. За наведеною мною ссилкою розписав як це робиться.
В такому разі чек буде компактним (економія паперу), чітким (бо при друці чеків чекбокса в графічному режимі вони тусклі виходять), унікальним. Ловіть шаблон чеку нашої фірми для принтера 58 мм, поля 4мм.
Виводив на друк таким шляхом як Ви описуєте - Х-звіт. Він виходить майже не читабельний.
Що до друку чека - навіщо друкувати з чекбоса? Пояснюю:
1. Ряд клієнтів, це кілька ФОПів з торговими точками в різних місцях і при цьому з спільною базою по укрскладу. При друці з укрскладу, потрібно кожен чек налаштовувати окремо - прописувати ФОПа, торгову точку адресу... При друці з чекбокса, автоматично вставляються дані, котрі чекбокс бере з Ваших форм реєстрації.
2. В фіскальний чек потрібно вписувати дані платника карткою. Через укрсклад, ця функція не доступна.
3. І останнє - при друці через чекбокс, Ви автоматично 100%во отримуєте чек встановленого законом зразку. І він такий ввесь час. А не як вчора, онова віндовса знесла фали конфігурації у трьох клієнтів і потрібно все переробляти. І сидиш розбираєшся, в який чек якого фопа і яку адресу писати...
Цитата: Рома від Січень 11, 2022, 08:30:40
Цитата: user4567 від Січень 11, 2022, 01:21:26
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
В мене таке писало, допоки не заповнив поля авторизаційних даних Чекбокс для "Всі користувачі".
Є ще деякі баги. Пишу вже розробнику.
Укрсклад буде видавати помилку і тоді не продавати взагалі через укрсклад у таких випадках? як воно вірно?
В програмі ж є підказка при наведенні курсору на поле "Індивідуальне налаштування даних пРРО...":
Налаштування даних пРРО (логін, пароль, ключ) для користувача (
якщо порожньо, то використовуються дані для "Всі користувачі").
Але в мене навіть при заповнених Індивідуальних даних була ця помилка, допоки не вніс дані для "Всі користувачі" (типу так: якщо дані для касира не заповнені, то використовувати дані касира-директора із сайту чекбокс).
А цікаві речі зараз виникатимуть, якщо ви захочете щоб можливість входу одного і того ж користувача була на різних Касах. В такому разі, дані поля "Ключ ліцензії каси" постійно перезатирається останнім значенням. Тому часто і помилки виникають типу невірні авторизаційні дані: перевіряйте чи дійсно "Ключ ліцензії каси" саме той, що має бути для даної Каси.
Цитата: HumanKM від Січень 11, 2022, 10:03:42
Не вперше ставлю таке питання:
Чи зміг хтось по нормальному вивести на друк чек від чекбокса на 57мм касову стрічку? Щоб чек мав нормальний читабельний вигляд.
Якщо такі люди є - розпишіть попунктно, як Вам це вдалося? Бо в мене з чекбоксовським чеком біда, друкую укрскладовський
Если вы посмотрите свойства чекбоксовского чека, то обнаружите размер бумаги 148*210 мм,
как бы вам ни хотелось вы не сможете распечатать его на 58мм ленте.
Выход - обращайтесь в поддержку чекбокса или печатайте его в текстовом режиме.
Настройки-настройки чека-текстовая печать- ширина ленты -58,
с символами может сразу попадёте ( у каждого принтера своя область печати
при одной ширине чековой ленты).
Цитата: HumanKM від Січень 11, 2022, 10:33:03
Що до друку чека - навіщо друкувати з чекбоса? Пояснюю:
1. Ряд клієнтів, це кілька ФОПів з торговими точками в різних місцях і при цьому з спільною базою по укрскладу. При друці з укрскладу, потрібно кожен чек налаштовувати окремо - прописувати ФОПа, торгову точку адресу... При друці з чекбокса, автоматично вставляються дані, котрі чекбокс бере з Ваших форм реєстрації.
2. В фіскальний чек потрібно вписувати дані платника карткою. Через укрсклад, ця функція не доступна.
3. І останнє - при друці через чекбокс, Ви автоматично 100%во отримуєте чек встановленого законом зразку. І він такий ввесь час. А не як вчора, онова віндовса знесла фали конфігурації у трьох клієнтів і потрібно все переробляти. І сидиш розбираєшся, в який чек якого фопа і яку адресу писати...
Тут не погоджуся з Вами хіба що в пункті 2, бо для нас це не актуально (POS-термінал оплати друкує свій чек у випадку оплати карткою) та і не памятаю чи є там поля в Укрскладі.
Щодо 1 пункту, то рівно так само з декількома ФОПами в одній базі даних працюю і я. В попередній відповіді я прикріпив шаблон свого чеку. Шаблон - один єдиний в різних магазинах. В поля автоматично підставляються дані потрібного ФОП на основі даних в "Довідник-Вибір активної фірми." Ніяких даних конкретно під якийсь магазин там не вписано, а відповідно і адаптувати шаблон чеку під різні точки не потрібно.
Щодо державного зразка, то думаю це в минулому. На чеку є всі необхідні фіскальні дані, можна за QR-кодом перейти і відразу перевірити чек на сайті податкової. Головне ж щоб податки сплачувались та вся необхідна інформація була на чеку, чи не так?
Цитата: HumanKM від Січень 11, 2022, 10:33:03
Виводив на друк таким шляхом як Ви описуєте - Х-звіт. Він виходить майже не читабельний.
Щойно телефонував касиру, сказав всі дані по ширині влазять. Єдине, що може бути тусклим трохи, бо використовується там саме графічний друк. Текстовий друк не вийшло налаштувати навіть після зміни кодування в прошивці принтера.
UPD: Я Вас зрозумів, не читабельний із-за розміру шрифту може бути.
Цитата: user4567 від Січень 11, 2022, 10:37:07
А цікаві речі зараз виникатимуть, якщо ви захочете щоб можливість входу одного і того ж користувача була на різних Касах. В такому разі, дані поля "Ключ ліцензії каси" постійно перезатирається останнім значенням. Тому часто і помилки виникають типу невірні авторизаційні дані: перевіряйте чи дійсно "Ключ ліцензії каси" саме той, що має бути для даної Каси.
Это просто - создаёте пользователя Вася-Магазин1 и заполняете одни данные,
Создаёте пользователя Вася-Магазин2 и заполняете другие данные (например меняется номер ПРРО)
И у вас продавец Вася может работать с любой кассы и нет проблем при вводе паролей.
С каким логином авторизовался в ситеме, там и может работать.
Доброго дня, допоможіть будь ласка з налаштуванням УкрСклад і ЧекБокс. Програма дісталася в спадок від іншого магазину з версією 6, зробили очищення програми від їх залишків і в принципі працювали норм без фіскалізації. Тепер щоб сконектити програму і ЧекБокс (ЧБ) обновили до версії 7 але ключа старого від програми у нас не має і зареєстрована вона була на користувача з іншою поштою. Тепер я так розумію мені потрібно заново купити програму? Бо пробна версія на 45 днів. Чи яка процедура в цьому випадку?
ЧБ ми зареєструвалися, отримали пароль,логін і ключ для підпису отримали. Як далі???
Цитата: Valerikkon від Січень 11, 2022, 10:54:02
Цитата: user4567 від Січень 11, 2022, 10:37:07
А цікаві речі зараз виникатимуть, якщо ви захочете щоб можливість входу одного і того ж користувача була на різних Касах. В такому разі, дані поля "Ключ ліцензії каси" постійно перезатирається останнім значенням. Тому часто і помилки виникають типу невірні авторизаційні дані: перевіряйте чи дійсно "Ключ ліцензії каси" саме той, що має бути для даної Каси.
Это просто - создаёте пользователя Вася-Магазин1 и заполняете одни данные,
Создаёте пользователя Вася-Магазин2 и заполняете другие данные (например меняется номер ПРРО)
И у вас продавец Вася может работать с любой кассы и нет проблем при вводе паролей.
С каким логином авторизовался в ситеме, там и может работать.
Це не так просто.
- Поле логіна користувача має певний ліміт по довжині, якого часто не достатньо щоб написати прізвища касира та ініціали. Імен касирів в моєму випадку однакових багато.
- З отим відмічанням галочок в налаштуваннях користувачів, де вони включені по-замовчуванню, а на деяких вкладках всі навпаки не включені і потребують переведення в протилежний стан — ще те задоволення створювати нових користувачів. Зробити ж дублікат якогось користувача там немає можливості. Та головне те, що в моєму випадку по Вашій логіці з'явиться ще
5 нових користувачі Укрсклад. От головний бухгалтер зрадіє...
- Поле входу в програму взагалі страшним стане. І так немає можливості сортувати список користувачів чи відображувати його хоча б в алфавітному порядку, а то взагалі "каша" буде.
- Це своєрідний "костиль", який тільки погіршить ситуацію з підтримкою програми в майбутньому. Теж з програмуванням звязаний, тому розумію це. На мою думку, розробники мають виправити цей баг в новій версії програми якнайшвидше. Бо це дійсно баг. Достатньо лишень зробити щоб всі дані були локальними, а не глобальними. Тим паче, що якщо відмітити позначку "Тільки локальні параметри" то ці поля виділяються як локальні, але не працюють як такі.
Бо виходить, що обмежили роботу касира на іншій касі. А якщо один із касирів цього ФОП захворіє, і замість нього хоче вийти працювати інший касир цього ж самого ФОП? Мені доведеться швиденько ще одного користувача?
Я думаю нікому пояснювати не треба, що в випадку чекбокса фіксується початок зміни і закінчення. По цьому можна дізнатись скільки касир напрацював за день/місяць. Пізніше цими даними податкова може почати ділитися з іншими "державними органами". В цьому випадку напрацьовані години теж шкереберть підуть.
Цитата: Ольга від Січень 11, 2022, 11:10:00
Доброго дня, допоможіть будь ласка з налаштуванням УкрСклад і ЧекБокс. Програма дісталася в спадок від іншого магазину з версією 6, зробили очищення програми від їх залишків і в принципі працювали норм без фіскалізації. Тепер щоб сконектити програму і ЧекБокс (ЧБ) обновили до версії 7 але ключа старого від програми у нас не має і зареєстрована вона була на користувача з іншою поштою. Тепер я так розумію мені потрібно заново купити програму? Бо пробна версія на 45 днів. Чи яка процедура в цьому випадку?
ЧБ ми зареєструвалися, отримали пароль,логін і ключ для підпису отримали. Як далі???
https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B0-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F
ДА, 4567, имено этого они и хотят поставить всё на тотальный контроль, кто , где и сколько работал , когда был выходной, когда был в отпуске.
А вдруг вы нарушаете КЗОТ. На нас всех ,к сожалению, смотрят как на потенциальных нарушителей.
Создаете одного пользователя, редактируете ему права, Копировать - меняете ему магазин- сохранить.
Цитата: Valerikkon від Січень 11, 2022, 11:57:37
Создаете одного пользователя, редактируете ему права, Копировать - меняете ему магазин- сохранить.
Дякую, добрий чоловіче! Пійшов ще раз поковирявся і дійсно —
в УкрСклад можна дублювати користувача. В момент натискання Копировать в контекстному меню відбувається підстановка ВСІХ параметрів даного користувача. Достатньо лише вказати Логін нового користувача та натиснути Запамятати для перенесення всіх прав. І чого про це не написано в довідці програми.
Прикріплю скріншот тут, може комусь допоможе. Я реально клацав ті галочки довбані (хоч і з допомогою клавіатури, але все рівно довго).
Согласен, но + в репу лучше.
Цитата: admin від Січень 10, 2022, 16:55:43
Цитата: Daviddolin від Січень 10, 2022, 15:10:03
При реєстрації в програмі Укрсклад касира помилка Validation error field required. Як виправити?
Цитата: osmose від Січень 10, 2022, 16:53:50
Подскадите, пмогите :(
При настройке чекбокса с укрскладом, указываю правильно Логин и пароль кассира и лицензию кассы. Но программа при тестовой печати, настойчиво утверждает, что логин и пароль неправильный. Хотя ставки налогов успешно получены.
Подскажите. Где копать....
Скоріш щось наплутали в "Індивідуальне налаштування даних пРРО (логін, пароль, ключ) для користувача". Наприклад налаштували для одного користувача індивідуальні логін і пароль, а пробуєте з'єднатись іншими даними. Перевірте, для якого ви користувача ввели Індивідуальне налаштування і під яким зайшли в програму. Якщо ви налаштували індивідуальні налаштування для окремого користувача, якщо заходите в програму під цим користувачем, можете зробити X-звіт у Вікні касира або Видатковій?
І ще, дуже часто плутають пін-код і пароль, це зовсім різне.
Інтересний глюк - Коли у мене було вибрано в Опціях "Всі користувач", то ніяк не проходило тест. Потім я вибрав Адмін - пройшов успішно тест, перекинув на "Всі користувач" і теж успішно пройшов тест. Але після того в Вікні касира не появився "Фіскальний друк". Підкажіть, що не так зробив?
А вы сами подумайте, если у вас несколько продавцов- кассиров, каким продавцом программа должна подписывать документ ?
Админ - это конкретный продавец.
Все пользователи .... ?
Это не глюк, это всего лишь ваше не понимание ситуации.
А тут Ви не праві.
Якщо на чекбоксі зареєструвати одного касира "Вася", а в Укрсклад обрати всі користувачі і прописати "Васіні" логін пароль. То який би з користувачів Укрскладу не відпустив фіскально людину на касі - чек буде підписано, наче то був "Вася".
В мене так 90% магазинів працює
Цитата: Valerikkon від Лютий 02, 2022, 20:06:33
А вы сами подумайте, если у вас несколько продавцов- кассиров, каким продавцом программа должна подписывать документ ?
Админ - это конкретный продавец.
Все пользователи .... ?
Это не глюк, это всего лишь ваше не понимание ситуации.
Так могло трапитися, якщо були внесені дані ще по якомусь користувачу - це раз!
Часто буває, що після того як налаштували чекбокс, треба почекати 5-15хв і лише потім запрацює тест на укрскладі - це два!
Напишут тут. Думаю комусь поможе швидше розібратися в ситуації з невірними логінами/паролями.
Раніше думав, що це баг. Намагався пояснювати як міг і зі скріншотами в тому числі в техпідтримку, але схоже на те що навіть не намагаються зрозуміти.
А ось щойно отримав відповідь від розробника, яка підтверджує що це не баг, а так і повинна працювати програма :)
"
ЦитатаІндивідуальні налаштування на "Всі користувачі" він локальний, так як
зроблений для робочого місця. А Індивідуальні налаштування вони
звичайно глобальні, і зберігаються в базі даних.
"
Тобто розробник підтвердив, що для поля "індивідуальні налаштування даних пРРО" (якщо там вибрано якогось конкретного користувача укрсклад) дані зберігаться в базі даних. Річ у тім, що крім Логіна і Пароля касира, які ви вказуєте в цих полях (взяті з сайту чекбокс), в базі даних (мережева версія програми)
зберігається ще й значення поля "Ключ ліцензії каси", який ви берете в розділі "Каси" на сайті чекбокс.
І, якщо треба щоб, наприклад, Вася міг працювати на Каса1, на Каса2 та Каса3 (звісно ж не одночасно, бо чекбокс навіть і не дозволить відкрити сесію одночасно на різних касах від імені Васі) то тут вже треба щось "колхозить".
Способів вирішення два:
1) Треба щоб в укрСкладі для кожної каси був свій користувач Вася (створити нових користувачів в укрсклад): ВасяКаса1, ВасяКаса2 та ВасяКаса3. Тоді різні ключі, які ви впишете для Каса1, Каса2 та Каса3 збережуться в бд.
Якщо ж Вася перепутає логін (наприклад буде намагатися зайти під логіном ВасяКаса1 на Касу2), то працювать то звісно ж не буде. А якщо ви ще й захочете, щоб замість Васі могла прийти попрацювати на його касах Оксана (Вася захворів наприклад, це продавець того ж ФОПа), то треба щоб Оксана мала потрібного користувача ОксанаКаса<X>.
2) Цей спосіб підійде лише якщо у вас
один такий користувач (нехай це буде користувач з імям Директор), якому треба мати можливість працювати на декількох касах. Бо якщо крім Директор є ще й Коля, то для Колі див. спосіб 1. На касах, де має логінитись Директор, ми дані Директора з сайту чекбокс пишемо в налаштуваннях УкрСклад не в позиції "Директор" поля "Індивідуальні налаштування даних пРРО..." (тут ми просто лишаємо пусті поля), а в позиції "Всі користувачі". Ці дані зберігаються
локально і не будуть перезаписані.
Логіка роботи така: якщо для якогось користувача дані в його полях не заповнені, то беруться дані (Логін, Пароль, Ключ_ліцензії) з полів для "Всі користувачі". Така ж логіка лишилася і в версії 7.57 (відповідь від розробника/техпідтримки).
Із-за нерозуміння того, як працює програма можуть і виникати ситуації "невірний логін/пароль". Я спочатку дуже здивувася, коли побачив що переплутав "ключ ліцензії каси", потім ніби вдруге переплутав, бо з систематизацією в мене начебто чітко все. А потім зрозумів, що не я переплутав, а поле "ключ ліцензії каси" постійно перезаписується останнім введеним значенням (для якогось конкретного користувача, а не для "Всі користувачі").
Більше того - я теж мудохався з цим приколом. І хочу сказати, що я не згоден з таким рішенням від УкрСкладу. Воно не логічне. Каса ж стаціонарна. І це не правильно, що можна зайти (наприклад випадково) під користувачем з прро зі львову і продати з львівським чеком товар у харкові. Каса стаціонерна, на неї мають прописуватися ключі каси які зможуть вибиватися лише на тут.
Цитата: HumanKM від Лютий 03, 2022, 09:14:44
Більше того - я теж мудохався з цим приколом. І хочу сказати, що я не згоден з таким рішенням від УкрСкладу. Воно не логічне. Каса ж стаціонарна. . Каса стаціонерна, на неї мають прописуватися ключі каси які зможуть вибиватися лише на тут.
Вірно. Каса стаціонарна. Розробникам достатньо було б лише відділити поле "Ключ ліцензії каси", бо це значення стале і має зберігатися локально на касі. А Логін та Пароль хай би і далі зберігалися в БД і підтягувались по мережі.
Цитата: HumanKM від Лютий 03, 2022, 09:14:44
І це не правильно, що можна зайти (наприклад випадково) під користувачем з прро зі львову і продати з львівським чеком товар у харкові.
А от касира не треба обмежувати роботою тільки на певній касі. Бо це не правильно і в чекбоксі Касир не привязаний до Каси теж, думаю, не випадково. Якщо різні Каси належать одному підприємцю, то і касири можуть підписувати чеки на будь-якій касі. Логін і Пароль у Касира ті ж самі, а змінитися має лише Ключ ліцензії каси. Нічого поганого чи невірного в цьому немає.
А в правильних шаблонах чеків немає привязки до магазина/ФОПа. Шаблон один і той же для різних магазинів чи різних ФОПів, а дані в шаблон чека підставляються поточного магазина/ФОПа (змінюється лише касир, якщо він є в чеку).
Цитата: HumanKM від Лютий 02, 2022, 21:17:28
А тут Ви не праві.
Якщо на чекбоксі зареєструвати одного касира "Вася", а в Укрсклад обрати всі користувачі і прописати "Васіні" логін пароль. То який би з користувачів Укрскладу не відпустив фіскально людину на касі - чек буде підписано, наче то був "Вася".
В мене так 90% магазинів працює
А тут вы не правы, поскольку "Вася" - это конкретный человек, а все кто под его логином проводят чеки - потенциальные нарушители, и рано или поздно это выплывет.
Цитата: Valerikkon від Лютий 03, 2022, 11:36:22
А тут вы не правы, поскольку "Вася" - это конкретный человек, а все кто под его логином проводят чеки - потенциальные нарушители, и рано или поздно это выплывет.
Завданням Укрсклад не повинен бути контроль за тим, хто з касирів стоїть за прилавком. Директор має право працювати за будь-якою касою будь-якого свого магазину (я теж використовую описану HumanKM схему для Директора). Будь-який касир теж повинен мати можливість працювати за будь-якою касою, а не лише за певною. Залишок коштів в чекбоксі переходить по ідентифікатору Каси в не залежності хто за нею працював. Касир в Чекбоксі не привязаний до Каси.
З тим, що касир може пробивати чеки від імені іншого касира нічого не треба робити, бо нічого і не вдієш. З тим самим успіхом Вася може вибрати логін Колі при вході в Укрсклад і підписувати чеки його ЕЦП (прописаним в індивідуальних налаштуваннях для касира Колі) і так само "нарушать". А якщо одним ЕЦП будуть підписуватись всі чеки (декілька касирів(користувачів укрсклад) підписують чеки одним ЕЦП), то там буде надлишок робочих годин. То не сховаєш і то вже задача самого підприємця вирішити ту проблему.
До речі,
одночасно відкривати зміну з одним і тим же Логіном та Паролем Чекбокс на різних Касах не дозволить сам Чекбокс.
Підкажіть тоді чому після вдалого тесту з Чекбокс (користувач тільки один-Адмін) в Вікні касир немає друк фіскального чеку? Чи треба відкривати зміну, якщо так. то як?
Цитата: robson від Лютий 03, 2022, 17:39:31
Підкажіть тоді чому після вдалого тесту з Чекбокс (користувач тільки один-Адмін) в Вікні касир немає друк фіскального чеку? Чи треба відкривати зміну, якщо так. то як?
Зміна відкривається автоматично при перегляді "Документ - Нульовий чек" або "Документ X-звіт". Закривається зміна натисканням "Документ - Z-zvit".
То розписано в довідці https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B7-%D1%84%D1%96%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC (https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B7-%D1%84%D1%96%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC)
Еще смену открывает любая продажа.
Цитата: robson від Лютий 03, 2022, 17:39:31
Підкажіть тоді чому після вдалого тесту з Чекбокс (користувач тільки один-Адмін) в Вікні касир немає друк фіскального чеку? Чи треба відкривати зміну, якщо так. то як?
Проверьте что стоит в настройках Тип Печати ПРРО, - Тип печати чека, Тип печати отчетов.
Возможно Админ не привязан в правах к сотруднику из справочника.
Цитата: robson від Лютий 03, 2022, 17:39:31
Підкажіть тоді чому після вдалого тесту з Чекбокс (користувач тільки один-Адмін) в Вікні касир немає друк фіскального чеку? Чи треба відкривати зміну, якщо так. то як?
треба купити ключ роботи фр прро
А що безплатному періоді - 1 місяць, фіскального чеку я не надрукую? Добавлю - у мене жодна програмам від Чекбок на встановлена на ПК.
Вам , скорее всего , нужно купить драйвер, который связывает укрсклад и чекбокс.
Он есть нескольких типов. Подробности можно почитать в справке.
Можна силку?
Цитата: robson від Лютий 06, 2022, 12:59:23
Можна силку?
https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#%D1%84%D1%96%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Народ, подскажите пожалуйста в чем может быть дело?
Включил сегодня чекбокс в укрскладе, тест прошел нормально, смена открылась, но вечером делаем отчеты X и Z, а они нулевые т.е. все по нолям. Зашел на чекбокс в кабинет а там ни одного чека, как будто продаж не было вообще. Только открытие и закрытие смены и все.
Ку да копать кто знает?
Цитата: DENNIM від Лютий 07, 2022, 19:58:33
Народ, подскажите пожалуйста в чем может быть дело?
Включил сегодня чекбокс в укрскладе, тест прошел нормально, смена открылась, но вечером делаем отчеты X и Z, а они нулевые т.е. все по нолям. Зашел на чекбокс в кабинет а там ни одного чека, как будто продаж не было вообще. Только открытие и закрытие смены и все.
Ку да копать кто знает?
а галочка друк фіскального чека в вікні f10стояла??
Цитата: molotokk від Лютий 07, 2022, 20:41:00
Цитата: DENNIM від Лютий 07, 2022, 19:58:33
Народ, подскажите пожалуйста в чем может быть дело?
Включил сегодня чекбокс в укрскладе, тест прошел нормально, смена открылась, но вечером делаем отчеты X и Z, а они нулевые т.е. все по нолям. Зашел на чекбокс в кабинет а там ни одного чека, как будто продаж не было вообще. Только открытие и закрытие смены и все.
Ку да копать кто знает?
а галочка друк фіскального чека в вікні f10стояла??
Нет
Цитата: DENNIM від Лютий 07, 2022, 21:26:20
Цитата: molotokk від Лютий 07, 2022, 20:41:00
Цитата: DENNIM від Лютий 07, 2022, 19:58:33
Народ, подскажите пожалуйста в чем может быть дело?
Включил сегодня чекбокс в укрскладе, тест прошел нормально, смена открылась, но вечером делаем отчеты X и Z, а они нулевые т.е. все по нолям. Зашел на чекбокс в кабинет а там ни одного чека, как будто продаж не было вообще. Только открытие и закрытие смены и все.
Ку да копать кто знает?
а галочка друк фіскального чека в вікні f10стояла??
Нет
а як програма мала проводити на податкову? друк фіскального чека = передача даних в податкову
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
спобуйте не користуватись підписом, а завантажити на сервер чекбокс
Цитата: molotokk від Лютий 09, 2022, 09:20:58
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
спобуйте не користуватись підписом, а завантажити на сервер чекбокс
якось рахую не дуже безпечно заливати на сторонній сервіс файл з підписом? чи ні як Ви гадаєте?
Цитата: homebuh від Лютий 09, 2022, 09:40:47
Цитата: molotokk від Лютий 09, 2022, 09:20:58
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
спобуйте не користуватись підписом, а завантажити на сервер чекбокс
якось рахую не дуже безпечно заливати на сторонній сервіс файл з підписом? чи ні як Ви гадаєте?
та от хз, чесно)
сам таким питанням теж задавався, але поки що працює так найстабільніше і найменше геморою
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
якось рахую не дуже безпечно заливати на сторонній сервіс файл з підписом? чи ні як Ви гадаєте?
Встановлювати та користуватися Дією також не дуже безпечно, але ж ій користуються.
Вважаю, чекбокс трохи краще захищений. Ну.....є маленька надія)
Цитата: sng76 від Лютий 09, 2022, 12:48:08
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
якось рахую не дуже безпечно заливати на сторонній сервіс файл з підписом? чи ні як Ви гадаєте?
Встановлювати та користуватися Дією також не дуже безпечно, але ж ій користуються.
Вважаю, чекбокс трохи краще захищений. Ну.....є маленька надія)
ну хто дию установил - сожалею тому, читайте соглашение перед установкой - жахнетесь! :)
И да.. я тот, кто не юзает дию, и считаю ключ небезопасно заливать, может и старомодный, но предпочитаю , хоть и небольшую , но анонимность.
Цитата: homebuh від Лютий 09, 2022, 17:51:07
Цитата: sng76 від Лютий 09, 2022, 12:48:08
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
якось рахую не дуже безпечно заливати на сторонній сервіс файл з підписом? чи ні як Ви гадаєте?
Встановлювати та користуватися Дією також не дуже безпечно, але ж ій користуються.
Вважаю, чекбокс трохи краще захищений. Ну.....є маленька надія)
ну хто дию установил - сожалею тому, читайте соглашение перед установкой - жахнетесь! :)
И да.. я тот, кто не юзает дию, и считаю ключ небезопасно заливать, может и старомодный, но предпочитаю , хоть и небольшую , но анонимность.
в наш час анонімності немає взагалі... повірте)
А що комусь дасть та одна печатка фірми електронна?
Підпишуть мій чек в податковій?
именно, при чем на миллион, зная наших "честных" и "законопослушных" сотрудников проверяющих и давать им такойбонус не охота!
Хотів запитати - Драйвер для роботи з Чекбокс 600 грн. це одноразова покупка на весь час?
Цитата: robson від Лютий 11, 2022, 17:19:44
Хотів запитати - Драйвер для роботи з Чекбокс 600 грн. це одноразова покупка на весь час?
на 3 роки
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
В чекбоксе, в настройках, можно установить автоматическое закрытие кассы в определенное время. я себе это сделала. Проверено на папе и брате - правда у них нет укрсклада, но это не существенно!
Цитата: homebuh від Лютий 08, 2022, 23:46:13
несколько раз было уже такой глюк, целыый день продаем, вечером иск отчет потом выносим деньги из кассы делаем z отчет завершаем работу , на следующий день при продаже пишет ошибка продолжительности смены, но ведь z отчет вчера сделали, у кого так было? что за глюк? использую прогу чекбокс подпись, по предварительным данным глюк происходит если из этой программы не выходить вручную, а просто завершить работу, у кого какие мысли?
Это не совсем в тему, тут вопросы об интеграции, вам , скорее всего с техподдержкой чекбокса пообщаться нужно.
А верить или не верить - это личное дело каждого. Вы всегда можете сравнить свои чеки с чеками чекбокса.
Пока случаев злоупотребления пользовательскими печатями со стороны чекбокса замечено не было.
Цитата: molotokk від Лютий 11, 2022, 21:42:47
Цитата: robson від Лютий 11, 2022, 17:19:44
Хотів запитати - Драйвер для роботи з Чекбокс 600 грн. це одноразова покупка на весь час?
на 3 роки
Це одноразова покупка!
Особливості ключа та реєстрації:
-
Ключ не має обмежень у часі, придбаний ключ буде працювати постійно.
- В поставку ключа, на 3 роки, входить: підтримка телефоном і по E-mail, безкоштовні перереєстрації, безкоштовні оновлення. Тобто протягом 3 років від дня видачі ключа ви можете оновлюватися на нові версії. Після закінчення 3 років, щоб отримувати оновлення - необхідно продовжити ліцензію, якщо ви цього не зробите, то наступні оновлення не будуть працювати з вашим простроченим ключем. Але якщо ви не хочете оновлюватися, можете цього не робити, ваш ключ буде працювати безстроково на тому робочому місці, для якого був виданий.
Якщо я купив версію УкрПро, цей драйвер входить в пакет?
Цитата: robson від Лютий 15, 2022, 18:01:05
Якщо я купив версію УкрПро, цей драйвер входить в пакет?
укрсклад ПРО - 1200 грн (600 - якщо 2 і наступні робочі місця) а драйвер - це ще + 600грн
Пусть Админ ответит. Потому, что Вы и так написали что - драйвер на 3 года))))
Цитата: robson від Лютий 16, 2022, 12:55:55
Пусть Админ ответит. Потому, что Вы и так написали что - драйвер на 3 года))))
Так вам адмін написав 3 пости вище.
- Ключ не має обмежень у часі, придбаний ключ буде працювати постійно.
Персональна ліцензія УкрСклад
- 795 грн, ціна першого робочого місця *,
- 400 грн, ціна кожного додаткового робочого місця *.
Персональна ліцензія УкрСклад Про
- 1195 грн, ціна першого робочого місця *,
- 600 грн, ціна кожного додаткового робочого місця *.
*робоче місце - це реєстрація на ОДИН комп'ютер, на нього можна встановити, як мережеву, так і локальну, так і декілька копій програм, все це буде рахуватися як одне робоче місце. Обліковий запис по RDP також є окремим робочим місцем.
Ключ для роботи з Фіскальними Реєстраторами (пРРО/РРО/ФР):
- 600 грн, ціна ключа для роботи з будь-яким пРРО/РРО/ФР, який підтримує програма: "пРРО CheckBox" / "Прямий драйвер для МІНІ-ФП)" / "драйвер АртСофт *"
Все наче зрозуміло описано.
Звертайтеся до мене 050-557-46-26, я Вас по телефону чи вайберу в усьому зорієнтую
Здравствуйте, форумчане. Сегодня столкнулся с такой проблемой. При формировании расходной накладной по F10 программа выдала ошибку работы с фискальным регистратором: "Термін дії ключа спливає наступної доби". Программа Укрскрад ПРО+ версия 7.59.1. Checkbox оплачен. Ещё вчера работало.
Цитата: Blackjack від Лютий 19, 2022, 11:24:17
Здравствуйте, форумчане. Сегодня столкнулся с такой проблемой. При формировании расходной накладной по F10 программа выдала ошибку работы с фискальным регистратором: "Термін дії ключа спливає наступної доби". Программа Укрскрад ПРО+ версия 7.59.1. Checkbox оплачен. Ещё вчера работало.
Разобрался. Срок действия ключа кассира закончился. Нового кассира Checkbox пока не создаёт, висит сервер ДПС.
Цитата: Blackjack від Лютий 19, 2022, 14:28:26
Цитата: Blackjack від Лютий 19, 2022, 11:24:17
Здравствуйте, форумчане. Сегодня столкнулся с такой проблемой. При формировании расходной накладной по F10 программа выдала ошибку работы с фискальным регистратором: "Термін дії ключа спливає наступної доби". Программа Укрскрад ПРО+ версия 7.59.1. Checkbox оплачен. Ещё вчера работало.
Разобрался. Срок действия ключа кассира закончился. Нового кассира Checkbox пока не создаёт, висит сервер ДПС.
Зробіть через Приват, якщо маєте рахунок, або в іншому банку що підтримується.