Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: Світ кави від Березень 24, 2014, 23:42:11

Назва: Проблема
Відправлено: Світ кави від Березень 24, 2014, 23:42:11
В мене виникла проблема. Не запускається УкрСклад, це вже вдруге. Перший рас переостановив попередню версію за тим знову нову версію і програма почала працювати. На цей раз закачав версію 5.86.1 покористувався днів 3-4 і таж проблема, тільки цього разу переінсталяція не допомагає. Мені потрібна ця програма. Як цю проблему вирішити? Дякую
Назва: Re: Проблема
Відправлено: admin від Березень 25, 2014, 09:58:35
1. Что значит "не запускается", какую ошибку выдает программа?
2. Какой Windows?
3. Какой у вас антивирус? Пробовали ли вы его отключать?
4. В какой папке установлена программа?
5. Версия локальная или сетевая?
Назва: Re: Проблема
Відправлено: Світ кави від Березень 25, 2014, 23:50:46
Видає таку помилку:
DataM. TableConf. SelectQuery:
Column does not belong to referenced table
Dunamic SQL Error
SQL error code =-206
Column unknown
NUM
At line1, column28

Антивірус: Avast!
пробував виключати антивірус після цього видає помилку:
DataM.tDo2: Transaction is not active
А згодом видає знову попередню помилку
програма в мене міститься на диску С:\UkrSklad. Всі оновлення також містятся тут
Версія Локальна
Назва: Re: Проблема
Відправлено: admin від Березень 26, 2014, 09:26:40
Версия новая, а база старая. Вы подкладываете базу (файл sklad.tcb) в уже обновленную программу, а надо просто поставить программу поверху, а если и подкладывать базу, то после этого обязательно надо переустановить программу поверху.
Назва: Re: Проблема
Відправлено: Світ кави від Березень 26, 2014, 09:37:54
Я інсталюю версію 5.86.1 в папку де знаходяться усі файли програми
Але не розумію, що мені потрібно зробити щоб програма працювала
Назва: Re: Проблема
Відправлено: Creat від Березень 26, 2014, 10:13:43
Можливо антивірус блокує базу від оновлення.
1) відключити антивірус;
2) інсталювати нову версію програми
3) запустити програму.
Назва: Re: Проблема
Відправлено: Світ кави від Березень 26, 2014, 10:55:16
Відключив антивірус
Скачав оновлення
Інстаював оновлення
І знову показує цю ж помилку

Подумав, деінсталювати всю програму і інсталювати знову, але вдрачу всю інформацію,чи можна якось зберегти?
Назва: Re: Проблема
Відправлено: Creat від Березень 26, 2014, 11:23:29
Треба зберегти файл sklad.tcb в директорії db.