Наши программы > УкрСклад

Договір на обслуговування, підтримку...

(1/4) > >>

HumanKM:
Привіт.

Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.

В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)

molotokk:

--- Цитата: HumanKM от Август 30, 2021, 09:13:25 ---Привіт.

Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.

В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)

--- Конец цитаты ---
Привіт, напиши що ти хочеш основне бачити в договорі, які пункти.
Буде вільний час - можна буде накидати шаблон договору (більш-менш універсальний) для підтримки по укрскладу.
і сам про таке вже думав, тільки ще руки не доходили

HumanKM:
Я це так бачу:

1. Хто уклав договір, зобов"язується платити наприклад 300грн/міс за основне роб місце і по 50грн за кожне додаткове
2. За ці кошти, я зобов"язуюся надавати підтримку в об"ємі до 10 годин/міс.
3. Якщо договір не укладено, то ціна за підтримку 400грн/годину
4. В разі виходу оновлень, я повідомляю про це клієнта і тому хто з договором в межах їхніх 10годин я оновлюю версію ПЗ до нової за  попередньою домовленістю (наприклад зідзвонилися і назначили зустріч на 5.09.2021 і я в цей день приїхав і оновив)
5. Ще обов"язково передбачити пункт з часом звернення. Типу в робочий час - ноу проблем, а якщо турбують в 23-00, то додаткова оплата. Бо в мене багато магазинів і коли в них проблеми при закритті, то починається...


Треба такий договір, щоб з договором клієнту було вигідніше, ніж без нього.

AGSoft:
Вам стоит посчитать среднее количество обращений (затраченных часов) на клиента в месяц. умножить на стоимость трудочаса. + некий запас и получить абонплату в месяц. А то при той стоимости как Вы указали при наличии 30 клиентов Вы будите постоянно заняты и заработаете немного больше минимальной зарплаты. Можно использовать несколько тарифов, цифры условные. до 5 часов в месяц, до 10, до 20. Можно поиграться в тарифах с временем обращения (рабочее время / 24 часа). По итогу Вы имеете 6 тарифов, но думаю надо вместить все в 3-4 тарифа.  ну а стоимость трудочаса экстренного увеличить в два-три раза.

Дайте клиентам выбрать.

HumanKM:
Згоден з усим вищесказаним.
Цифри я для орієнтира намалював - то просто приклад.

Мене цікавить грамотний договір, бо я в цих ділах не сільон. Колись сам склав договір, так з мене юристи ржали. Тому і шукаю заготовку більш менш нормальну.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

Перейти к полной версии