Автор Тема: підключення терміналу  (Прочитано 4728 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

molotokk

  • =)
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 531
  • Репутация: 53
  • Пол: Мужской
  • Carpe Diem
    • Комфорт-М
Re: підключення терміналу
« Ответ #60 : Январь 11, 2022, 21:21:37 »
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно,  автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.

логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.



https://ibb.co/QH3RJtg

маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається

гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту

В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми http://komfort-m.com.ua/

Ольга

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 4
  • Репутация: 0
Re: підключення терміналу
« Ответ #61 : Январь 11, 2022, 21:52:24 »
Підкажіть чи працює хтось з терміналом банку ВОСТОК? як ви підключали синхронізацію з Укрскладом? не можемо пів року налаштувати, працюємо вручну на терміналі.

marina

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 9
  • Репутация: 1
Re: підключення терміналу
« Ответ #62 : Январь 12, 2022, 11:00:41 »
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.


molotokk

  • =)
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 531
  • Репутация: 53
  • Пол: Мужской
  • Carpe Diem
    • Комфорт-М
Re: підключення терміналу
« Ответ #63 : Январь 12, 2022, 13:06:25 »
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.



спробуйте перевстановити драйвера терміналу
« Последнее редактирование: Январь 12, 2022, 20:01:01 от molotokk »
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми http://komfort-m.com.ua/

marina

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 9
  • Репутация: 1
Re: підключення терміналу
« Ответ #64 : Январь 12, 2022, 15:24:32 »
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.
« Последнее редактирование: Январь 12, 2022, 15:55:51 от marina »

molotokk

  • =)
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 531
  • Репутация: 53
  • Пол: Мужской
  • Carpe Diem
    • Комфорт-М
Re: підключення терміналу
« Ответ #65 : Январь 12, 2022, 20:01:30 »
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.

то була опечатка - драйвера терміналу
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми http://komfort-m.com.ua/

Valerikkon

  • Старший Пользователь
  • ****
  • Сообщений: 193
  • Репутация: 14
Re: підключення терміналу
« Ответ #66 : Январь 12, 2022, 21:47:54 »
Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS

marina

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 9
  • Репутация: 1
Re: підключення терміналу
« Ответ #67 : Январь 13, 2022, 14:34:47 »
Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS
ця кнопка натискалась раніше. проблема не в цьому. розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*

Vlas_K

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 2
  • Репутация: 0
Re: підключення терміналу
« Ответ #68 : Январь 13, 2022, 17:54:50 »
Подскажите. Пос терминал инженико ист220, установил драйвера 3.18 (ссылка была выше), в диспетчере устройств, драйвер установился с ошибкой 52. Это проблема в драйвере, или ПК?

Valerikkon

  • Старший Пользователь
  • ****
  • Сообщений: 193
  • Репутация: 14
Re: підключення терміналу
« Ответ #69 : Январь 13, 2022, 19:31:21 »
Какая система стоит ?

Vlas_K

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 2
  • Репутация: 0
Re: підключення терміналу
« Ответ #70 : Январь 13, 2022, 20:43:18 »
Винодовс 7, 64

Valerikkon

  • Старший Пользователь
  • ****
  • Сообщений: 193
  • Репутация: 14
Re: підключення терміналу
« Ответ #71 : Январь 14, 2022, 22:19:05 »
Винодовс 7, 64
Драйвера нужны для терминала с подписью, иначе не встанут или встанут криво, сейчас гляну, может остались.
Есть, только форум не позволяет по размеру загрузить.
Попробую в личку.
« Последнее редактирование: Январь 14, 2022, 22:24:44 от Valerikkon »

marina

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 9
  • Репутация: 1
Re: підключення терміналу
« Ответ #72 : Январь 22, 2022, 18:12:32 »
розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*
коли очікувати патч?

homebuh

  • Пользователи
  • Старший Пользователь
  • ****
  • Сообщений: 207
  • Репутация: -14
Re: підключення терміналу
« Ответ #73 : Январь 23, 2022, 07:00:10 »
скиньте на гугл драйв

sergius200803

  • я бачив мертвий піксель
  • Пользователь
  • ***
  • Сообщений: 90
  • Репутация: 4
  • Пол: Мужской
Re: підключення терміналу
« Ответ #74 : Январь 25, 2022, 18:26:22 »
маю драйвер на Ingenico  (Driver_v3.14(Ingenico))