Автор Тема: Проблема після формування проводок  (Прочитано 264 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

estimate92

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 6
  • Репутация: 1
Доброго дня!
Чи може хтось підказати як вирішити наступну проблему
Після проведення проводок, список товарів у вікні касира зникає (хоча залишки у довіднику товарів)
(Використовуємо Про версію , мережева - сервер і клієнт на одному пк rdp)

molotokk

  • =)
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 329
  • Репутация: 35
  • Пол: Мужской
  • Carpe Diem
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #1 : Апрель 25, 2020, 21:24:42 »
опишіть детальніше, і зробіть скріншоти, а то не дуже зрозуміло

estimate92

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 6
  • Репутация: 1
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #2 : Апрель 26, 2020, 13:28:39 »
Опишу свої дії
Є два клієнти які будуть працювати через RDP (уви Київстар 3G тільки так позволяє нормально працювати віддалено - обриви інету через перепідключення вишок + не статична ір спровоковує куча траблів при мережевій версії ), один клієнт може працювати у мережевій версії (має хороший канал інтернету + статичний ір)

Створив VPS на Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard (RUS) (64 bit)
Встановив сервер та клієнт на нього, на старій системі зробив бекап бази
Відновив бекап бази на новій системі, ліцензування (звернувся в тех підтримку за ключами - лишили старі так як база не змінювалась)
У Фаєрволі Вінди поставив порт - клієнт з мережевої версії підключається нормально, працює, глюків нема ( відклик великий але працювати можна)
І тут починається проблема з клієнтами які працюють у RDP сеансі , тільки сформовуєш проводки - пропадають товари у вікні касира (скрін в атачі)
У довідниках товарів та документів - все гуд ніяких траблів нема , а от у вікні касир печаль =(
Перевіряю у клієнта який через мережеву версію - сформовую проводки - все гуд =(
Що там, що там заходив за одним користувачем)

molotokk

  • =)
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 329
  • Репутация: 35
  • Пол: Мужской
  • Carpe Diem
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #3 : Апрель 26, 2020, 17:40:08 »
а якщо зробити проводку на тому компі на який через рдп заходите? тоді така ж проблема?

estimate92

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 6
  • Репутация: 1
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #4 : Апрель 26, 2020, 22:28:54 »
в RDP сесії після проводки - список пустий
якшо на пк мережева версія (інший клієнт, користувач той же ) - -все гуд
 :'(

admin

  • Админ
  • Помогающий
  • *****
  • Сообщений: 6927
  • Репутация: 1131
  • Пол: Мужской
    • УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата, Унидок
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #5 : Апрель 27, 2020, 11:19:18 »
список товарів у вікні касира зникає

Если в меню Опции : Параметры : Окно кассира отключена галочка "Показывать нулевые остатки", то проданный товар программа не показывает, это локальный параметр т.е. работает на конкретном рабочем месте. Также влияет на показ перечня товаров галочка "Показывать весь список, даже если не заполнен фильтр".

estimate92

  • Новенький
  • *
  • Сообщений: 6
  • Репутация: 1
Re: Проблема після формування проводок
« Ответ #6 : Апрель 27, 2020, 13:03:57 »

Также влияет на показ перечня товаров галочка "Показывать весь список, даже если не заполнен фильтр".
Дуже вдячний дана галочка помогла вирішити проблему!